опубліковано 20.02.2017 10:22
Загальні умови
|
||
Посадові обов’язки
|
|
|
Умови оплати праці
|
- посадовий оклад 7700 грн.;
- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Питання оплати праці працівників державних органів”;
- надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”)
|
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
на постійній основі
|
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1. Копія паспорта громадянина України.
2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.
5. Заповнена особова картка встановленого зразка.
6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Документи приймаються до 18 год. 00 хв. 9 березня 2017 року
|
|
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
З 14 по 17 березня 2017 року о 10 год. 00 хв., м. Київ, вул. Велика Васильківська, 8
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Котнюк Микола Миколайович, 234-71-54, kadri@scwm.gov.ua
|
|
Вимоги до професійної компетентності
|
||
Загальні вимоги
|
||
1
|
Освіта
|
вища освіта за освітнім ступенем магістра
|
2
|
Досвід роботи
|
досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше ніж два роки
|
3
|
Володіння державною мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
Спеціальні вимоги
|
||
1
|
Освіта
|
вища технічна освіта
|
2
|
Знання законодавства
|
Конституція України, Водний кодекс України, Земельний кодекс України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про затвердження Загальнодержавної цільової програми розвитку водного господарства та екологічного оздоровлення басейну річки Дніпро на період до 2021 року», «Про меліорацію земель», «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Про наукову та науково-технічну діяльність», «Про питну воду і питне водопостачання», «Про Загальнодержавну програму «Питна вода України» на період до 2020 року», закони України, постанови Верховної Ради України, укази Президента України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, Положення про Держводагентство, Регламент Кабінету Міністрів України та інші нормативно-правові акти
|
3
|
Професійні чи технічні знання
|
нормативно-правові акти міністерств та інших центральних органів виконавчої влади з питань, що стосуються сфери розвитку водного господарства і гідротехнічної меліорації земель, управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів, порядок підготовки та внесення проектів законодавчих і нормативно-правових актів, порядок укладання та оформлення договорів і угод, порядок ведення правової документації з використанням сучасних інформаційних технологій
|
4
|
Спеціальний досвід роботи
|
бажаний досвід роботи у сфері гідротехнічної меліорації
|
5
|
Знання сучасних інформаційних технологій
|
впевнений користувач ПК (MS Office, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
|
6
|
Особистісні якості
|
вміння обґрунтовувати власну позицію, досягати кінцевих результатів, вирішувати комплексні завдання, здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них, організація і контроль роботи, вміння працювати в команді та керувати командою, оцінка і розвиток підлеглих, аналітичні здібності, дисципліна і системність, самоорганізація та орієнтація на розвиток, дипломатичність та гнучкість, вміння працювати в стресових ситуаціях
|