опубліковано 09.04.2019 09:46
«За оцінкою експертів Україна на 75% виконала завдання з апроксимації національного законодавства до європейського у частині якості води та управління водними ресурсами та на 100% по Водній Рамковій Директиві ЄС», - зазначив Перший віце-прем'єр-міністр - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів під час узгоджувальної наради.
Представники Уряду, центральних органів виконавчої влади, агробізнесу та наукових установ зібралися у будинку Уряду щоб обговорити подальші дії стосовно впровадження управління водними ресурсами за басейновим принципом та розвитку гідротехнічної меліорації.
Зокрема, Іриною Овчаренко під час участі у нараді було представлено результати роботи Держводагентства щодо інтегрованих підходів в управлінні водними ресурсами за басейновим принципом та подальших дій щодо розробки ПУРБ. Крім того, з акцентовано увагу присутніх на активізації питанні щодо розвитку гідротехнічної меліорації земель.
«Розвиток зрошення та осушення потребує законодавчого регулювання, оскільки це питання межує із інтересами аграрного бізнесу та використанням сільськогосподарських угідь. Тому потрібно консолідувати зусилля всіх зацікавлених сторін і не робити паралельних заходів», - зазначила Ірина Овчаренко.
І, завершуючи промову, відзначила, що Україна потребує залучення інвестицій у модернізацію інженерної інфраструктури меліоративних об'єктів та створити об'єднання водокористувачів навколо меліоративних систем, що сприятиме їх ефективному використанню.
Як підсумок узгоджувальної наради було стратегічно визначено, що питання модернізації зрошувальних систем без вирішення земельних питань та створення законодавчої платформи для об`єднання водокористувачів не логічне.
Виходячи з цього, учасники наради чітко розподілили відповідальність за кожною з робочих груп щодо розробки відповідних нормативно-правових актів та напрацювали бачення щодо необхідності проведення інвентаризації інженерної інфраструктури зрошувальних та осушувальних систем, визначення перспектив використання зрошувальних систем, на базі яких можливе утворення об’єднань водокористувачів, а також визначення баласту у вигляді зруйнованих зрошуваних систем та таких які не користуються попитом та не будуть задіяні у подальшому.