У I півріччі 2024 року до Агентства надійшло 79 звернень громадян, у тому числі 4 колективних. Всього звернулось 142 громадянина. Традиційно, переважна кількість звернень громадян, що надійшли до Держводагентства, стосувалась покращення екологічного стану водних об’єктів, укріплення берегів водойм, оренди ставків тощо.
По 72 зверненнях надано відповідні роз’яснення, 2 звернення за належністю надіслано на розгляд іншим органам виконавчої влади, 1 звернення вирішено позитивно, 3 знаходяться на розгляді у структурних підрозділах Держводагентства та будуть виконані у визначений законодавством термін, 1 звернення не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».
За звітний період до Держводагентства не надходили звернення громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Фактів безпідставної передачі звернень громадян від Держводагентства іншим органам виконавчої влади, а також підприємствам, установам та організаціям, що належать до сфери його управління, не було.
Випадків відмови у задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не виявлено.
Робота зі зверненнями громадян у підпорядкованих Держводагентству організаціях проводилась на належному рівні. Відповідна інформація висвітлюється у рубриках «Звернення громадян» на вебсайтах водогосподарських організацій та є відкритою, загальною та доступною.