Як ми і обіцяли, та робота, яка набере найбільшу кількість «подобайчиків» переможе.
Ще раз нагадуємо, що Держводагентством 5 січня року було оголошено про прийом творчих робіт на кращий дизайн поштової марки з нагоди Всесвітнього дня води (22 березня), який тривав до 2 лютого.
Для визначення переможця, на офіційній сторінці Держводагентства у соціальній мережі Facebook з 14 лютого по 28 лютого відбувалося голосування. Усі бажаючі голосували шляхом натиску на «подобайчик».
У конкурсі взяли участь 129 робіт як дитячих, так і створених дорослими.
Серед усіх робіт найбільше «подобайчиків» отримала марка Юрія Бойкова (м.Каховка) – 942. Ця робота і є переможцем та буде використана для виготовлення власної марки Держводагентства.
Але, у зв’язку з тим, що найактивнішими учасниками конкурсу були діти, Держводагентством були обрані ДИТЯЧІ малюнки, які набрали найбільшу кількість уподобань і проведено голосування серед фахівців апарату Агентства. Кожен фахівець мав змогу проголосувати за вподобаний малюнок шляхом прикріплення на нього кольорові наліпки.
У результаті голосування переможцем обрано роботу Наталії Хрієнко (1 клас, с.Велика Скельова, Світловодський район, Кіровоградська область).
Цю роботу також буде використано для виготовлення власної марки Держводагентства.
Вітаємо переможців!
Ними стали Юрій Бойков (м.Каховка) та Наталія Хрієнко – учениця 1 класу (с.Велика Скельова)!
Щиро дякуємо всім учасникам конкурсу за чудові роботи, вони вже зробили свої екологічні кроки для збереження водних ресурсів України.
А ви зробили свій екологічний крок заради майбутнього?
Усі діти, які брали участь у конкурсі, будуть нагороджені дипломами Держводагентства!