Оголошення про проведення конкурсу з визначення організатора торгів (аукціону) щодо продажу майна Державного підприємства “Львівська обласна дирекція з протипаводкового захисту”

опубліковано 18.10.2018 10:37

Критерії для виявлення переможця конкурсу.

Організатор аукціону повинен відповідати таким вимогам:

  1. бути юридичною особою, зареєстрованою у встановленому законом порядку, що має право здійснювати продаж майна шляхом проведення аукціону;
  2. наявність досвіду проведення аукціонів не менше трьох років;
  3. наявність технічних можливостей для забезпечення продажу майна боржника шляхом проведення аукціону (з урахуванням виду і особливостей майна, що підлягає продажу).

Організатором аукціону не може бути заінтересована особа стосовно боржника, кредиторів та замовника аукціону.

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:

  1. заяву про виконання функцій організатора аукціону із зазначенням відомостей про кандидатуру організатора аукціону (повне найменування юридичної особи, код за ЄДРПОУ, організаційно-правова форма, місцезнаходження юридичної особи, номер телефону та інші засоби зв'язку, а також прізвище, ім'я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків (або відомості про серію та номер паспорта - для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті) особи, яка уповноважена представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами і має право вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори), а також пропозиції щодо суми винагороди за проведення аукціону;
  2. засвідчені в установленому порядку копії установчих або інших документів, відповідно до яких заявник має право проводити аукціони;
  3. довідку, підписану керівником юридичної особи, що підтверджує технічні можливості заявника для забезпечення продажу майна боржника шляхом проведення аукціону (у разі зазначення такої вимоги в оголошенні щодо визначення кандидатур організатора аукціону);
  4. довідку, підписану керівником юридичної особи, що містить перелік проведених заявником аукціонів, для підтвердження його досвіду у цій сфері не менше трьох років.

Строк прийняття заявок з моменту публікації оголошення на сайті Мінприроди або Держводагенства до 31.10.2018 р.

Спосіб подачі заявок: поштою за адресою: вул. Б. Котика, 7, оф. 401, м. Львів, 79014

Дата підбиття підсумків проведення конкурсу 12.11.2018 р.

Повідомлення про результати конкурсу направляються всім заявникам на електронну адресу зазначену у заявці.

Ліквідатор Державного підприємства “Львівська обласна дирекція з протипаводкового захисту”  Кобельник О. С., тел. 067 673 81 00.

 

 

Перелік майна:

  1. 1С: Підприємство 7,7 (мережа версій) на суму 4 166,67 грн. (бувші у використанні);
  2. 1С: Підприємство 8. Зарплата і управління персоналом для України на суму 3 000,00 грн. (бувші у використанні);
  3. 1С: Підприємство 8. Клієнтська ліцензіяна 1 робоче місце на суму 1 000,00 грн. (бувші у використанні);
  4. 1С: Підприємство 8. Бухгалтерія для України на  суму 2 000,00 грн. (бувші у використанні);
  5. MS Windows 7 програмне забезпечення на суму 1 161,00 грн. (бувші у використанні);
  6. АВК-5 програмне забезпечення на суму 3 200,00 грн. (бувші у використанні);
  7. Високооб'ємна панорама «Україна», двомодульна на суму 5 600,00 грн. (бувші у використанні);
  8. Створення прототипу сайту на суму 6 950,00 грн.
  9. Комп`ютер Pentium Gh8656DPRRAM512Mб на суму 4 203,00 грн. (бувші у використанні);
  10. Ксерокс Самсунг SCX – 4220 на суму 1 683,00 грн. (бувші у використанні);
  11. Лазерний вимірювач PD 42 SNR:175100053 на суму 3 828,33 грн. (бувші у використанні);
  12. Монітор SAMSUNG 490 на суму 1 629,00 грн. (бувші у використанні);
  13. Ноутбук Assus n53JG15.6(136697680LED/i3-3 80M92.5304Gb на суму 6 914,00 грн. (бувші у використанні);
  14. Принтер  CJ  1010 на суму 1 263,00 грн. (бувші у використанні);
  15. Сейф офісний ШД-12/Н на суму 1 630,00 грн. (бувші у використанні);
  16. Сейф ШО 065Е на суму 1 892,50 грн. (бувші у використанні);
  17. Телефонна мережа на суму 10 413,32 грн. (бувші у використанні);
  18. Цифровий фотоапарат Digital Camera 14 mp OLYMPUS VR-320, 10опт на суму 1 403,34 грн(бувші у використанні);
  19. Штамп великий кутовий на суму 131,17 грн. (бувші у використанні);
  20. Штамп кутовий на суму 143,00 грн. (бувші у використанні);
  21. Дебіторська заборгованість ДП «Прикарпатська РДВБ» на суму 34 750,00 грн. (строк виникнення 25.09.2013 р.);
  22. Дебіторська заборгованість з податку на прибуток на суму 23 966,27 грн. (строк виникнення не відомий);
  23. Дебіторська заборгованість із сплати судового збору на суму 858,00 грн. (строк виникнення не відомий).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОЕКТ

Договір про проведення аукціону

 м. Львів                                                                                                     «____»_________ 2018 p.                                                                                                  

Замовник аукціону, Державного підприємства “Львівська обласна дирекція з протипаводкового захисту” в особі ліквідатора Кобельника Олега Сергійовича, що діє на підставі постанови господарського суду Львiвської областi від 26.04.2017 р., справа 914/3125/16, (далі по тексту Замовник) та

 

Організатор торгів – ­­­____________________________________________________________в особі _________________________________________, що діє на підставі ____________________________, (далі по тексту Організатор), уклали даний договір про наступне:

 

1. Предмет договору

1.1. Організатор торгів зобов’язується за свій рахунок провести аукціон, а замовник сплати організаторові аукціону обумовлену договором винагороду.

1.2. При виконанні умов даного договору, сторони застосовують правила про доручення, якщо інше не передбачено умовами даного договору.

1.3. Майно, що підлягає продажу на аукціоні: цілісний майновий комплекс (ЦМК).

1.4. Кількість лотів 1.

 

2.Права та обов’язки сторін

2.1. Замовник зобов’язаний:

2.1.1. Надати вичерпну та правдиву інформацію  про майно, що підлягає продажу на аукціоні:

- визначити строк проведення аукціону: дату розміщення оголошення, дату початку та закінчення проведення електронних торгів з точністю до секунди;

- вказати початкову вартість майна по кожному лоту;

- надати повну інформацію про недоліки майна виставленого на продаж;

- забезпечити можливість ознайомитися з майном за його місцезнаходженням. 

- повідомити Організатора про наявність арешту, прав третіх осіб, наявність судового спору, інших обтяжень.

- надати іншу інформацію за вимогою організатора;

2.1.2. Кошти, які підлягають сплаті переможцем аукціону сплачуються останнім на     зазначений у протоколі про визначення переможця  номер банківського рахунку. Про повну сплату вартості Сторона зобов’язана в цей же день повідомити іншу Сторону письмово.

 

2.1.3. Підписати протокол про проведення аукціону та Акт прийому-передачі наданих послуг.

2.2.1. Замовник має право:

-  отримувати будь-яку інформацію про хід торгів.

-  виправити допущену помилку/описку  під час подачі заявки на проведення торгів.

2.3. Організатор торгів зобов’язаний:

-  оприлюднити і розмістити  у встановленому Законом порядку повідомлення про продаж майна боржника і повідомлення про результати проведення торгів: надіслати державному органу з питань банкрутства повідомлення про проведення аукціону для його розміщення на офіційному веб-сайті цього органу,  оголошення про проведення аукціону  та повідомлення, що пов’язані  з його проведенням і результатами; 

-  приймати та розглядати заявки на участь в аукціоні;

-  отримувати від заявників гарантійні внески;

-  визначати учасників торгів;

-  здійснювати проведення торгів;

-  забезпечити доступ до інформації про майно, що підлягає продажу;

-  визначити  переможця торгів і підписати протокол про результати проведення торгів;

-  повідомляти учасників торгів про результати проведення торгів;

- провести аукціон протягом 2 -х місяців з дня укладення даного договору, якщо інший строк не передбачено даним договором;

- у разі скасування аукціону, протягом наступного дня, письмово повідомити про це Замовника із значенням причин.

- у разі скасування аукціону, протягом 5-ти банківських днів з дня прийняття такого рішення, повернути сплачені гарантійні внески;

- після отримання відповідної плати від Замовника, виправити допущену останнім помилку у заяві на проведення торгів (п.п. 2.2.1. п. 2 договору).

- на протязі 3-х банківських днів з моменту закінчення торгів з визначенням переможця, перерахувати учасникам (ку), що приймали участь в торгах (аукціоні) та не стали переможцем, сплачені гарантійні внески.

- негайно після закінчення електронних торгів /аукціону з визначенням переможця надати/надіслати на електронну адресу замовника, переможця та інших учасників електронних торгів/аукціону протокол про результати проведених електронних торгів /аукціону.

- перерахувати Замовнику, сплачений гарантійний внесок переможцем аукціону на протязі 3-х робочих днів з дня надання письмового підтвердження зарахування оплати вартості майна придбаного переможцем на аукціоні, за винятком винагороди.

- протягом 5-х робочих днів з моменту отримання коштів від Покупця після закінчення торгів які відбулися Організатор перераховує на рахунок Замовника отримані від переможця аукціону кошти за винятком винагороди Організатора». 

- протягом трьох днів з дня закінчення аукціону без визначення переможця повідомити Замовника про закінчення аукціону (повторного аукціону, другого повторного аукціону) без визначення переможця та повідомити про проведення повторного (другого повторного) аукціону.

2.4. Організатор торгів має право:

- отримувати від замовника вичерпну та достовірну інформацію.

-  відмовити Замовнику у проведенні електронних торгів у випадках передбачених Законом, про що повідомити Замовника на протязі 3-х днів з часу, коли Організатору стало про це відомо.

- після оприлюднення оголошення про проведення аукціону організатор може відмовитися від договору лише у випадку, коли проведення аукціону стало неможливим з причин, за які організатор аукціону не відповідає.

- організатор аукціону за погодженням з замовником може змінити строк проведення аукціону. У випадку зміни строку проведення аукціону, Організатор аукціону надсилає Замовнику повідомлення в електронному вигляді (або текст оголошення про проведення аукціону, розміщеного на офіційному сайті Державного органу з питань банкрутства) на його електронну адресу.

- відмовитися від проведення аукціону не пізніше ніж за десять днів до його початку, з обов’язком зазначенням причини відмови.

3. Особливі умови аукціону по лоту №

  1. 1С: Підприємство 7,7 (мережа версій) на суму 4 166,67 грн. (бувші у використанні);
  2. 1С: Підприємство 8. Зарплата і управління персоналом для України на суму 3 000,00 грн. (бувші у використанні);
  3. 1С: Підприємство 8. Клієнтська ліцензіяна 1 робоче місце на суму 1 000,00 грн. (бувші у використанні);
  4. 1С: Підприємство 8. Бухгалтерія для України на  суму 2 000,00 грн. (бувші у використанні);
  5. MS Windows 7 програмне забезпечення на суму 1 161,00 грн. (бувші у використанні);
  6. АВК-5 програмне забезпечення на суму 3 200,00 грн. (бувші у використанні);
  7. Високооб'ємна панорама «Україна», двомодульна на суму 5 600,00 грн. (бувші у використанні);
  8. Створення прототипу сайту на суму 6 950,00 грн.
  9. Комп`ютер Pentium Gh8656DPRRAM512Mб на суму 4 203,00 грн. (бувші у використанні);
  10. Ксерокс Самсунг SCX – 4220 на суму 1 683,00 грн. (бувші у використанні);
  11. Лазерний вимірювач PD 42 SNR:175100053 на суму 3 828,33 грн. (бувші у використанні);
  12. Монітор SAMSUNG 490 на суму 1 629,00 грн. (бувші у використанні);
  13. Ноутбук Assus n53JG15.6(136697680LED/i3-3 80M92.5304Gb на суму 6 914,00 грн. (бувші у використанні);
  14. Принтер  CJ  1010 на суму 1 263,00 грн. (бувші у використанні);
  15. Сейф офісний ШД-12/Н на суму 1 630,00 грн. (бувші у використанні);
  16. Сейф ШО 065Е на суму 1 892,50 грн. (бувші у використанні);
  17. Телефонна мережа на суму 10 413,32 грн. (бувші у використанні);
  18. Цифровий фотоапарат Digital Camera 14 mp OLYMPUS VR-320, 10опт на суму 1 403,34 грн(бувші у використанні);
  19. Штамп великий кутовий на суму 131,17 грн. (бувші у використанні);
  20. Штамп кутовий на суму 143,00 грн. (бувші у використанні);
  21. Дебіторська заборгованість ДП «Прикарпатська РДВБ» на суму 34 750,00 грн. (строк виникнення 25.09.2013 р.);
  22. Дебіторська заборгованість з податку на прибуток на суму 23 966,27 грн. (строк виникнення не відомий);
  23. Дебіторська заборгованість із сплати судового збору на суму 858,00 грн. (строк виникнення не відомий).

 

3.1. Організатор аукціону зобов’язується провести аукціон: 

3.1.1. протягом 2-х місяців з моменту укладення даного договору;

3.1.2. крок аукціону: 1.0 % від початкової вартості лоту.

3.1.3. Час прийому заявок на участь в аукціоні: з моменту опублікування оголошення про проведення аукціону на веб-сайті Міністерства юстиції України.

3.1.4. Початкова вартість майна на аукціоні складає : 736 685,00 грн. в.т.ч. ПДВ, без можливості  зниження на самому аукціоні.

3.1.5. Організатор протягом трьох днів з дня закінчення аукціону повідомляє Замовника та державний орган з питань банкрутства про запропоновану переможцем аукціону ціну або про закінчення аукціону без визначення переможця.

4. Винагорода Організатора торгів

 

4.1. Винагорода організатора аукціону/електронних торгів складає _____ від ціни, сформованої в результаті проведення аукціону (фактичної ціни реалізації майна).

4.2. Замовник зобов’язаний сплати винагороду Організатору у розмірі визначеному даним договором на протягом 3-х діб з моменту закінчення аукціону.

4.3. У випадку несплати Замовником торгів, винагороди у сумі та порядку передбаченому договором, Організатор торгів має право утримати з гарантійного внеску сплаченого переможцем аукціону, винагороду у розмірі передбаченому даним договором. 

 

5. Інші умови договору

 

5.1.Даний договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до повного виконання взятих на себе зобов’язань сторонами.

5.2. Права та обов’язки не врегульовані даним договором, регулюються відповідно до вимог чинного законодавства України. 

5.3. Адреса електронної пошти Замовника oleg_kobelnyk@ukr.net; адреса електронної пошти Організатора: ____________.

5.4. Сторони погодили, що отримання інформації (документів) в електронному вигляді на електронну адресу сторін  зазначену у договорі, прирівнюється до документу складеного у письмовій формі та має відповідну юридичну силу.

5.5. У випадку отримання організатором аукціону інформації в електронному вигляді, що суперечить умовам даного договору, останній керується інформацією отриманою в електронній формі (формі відповідної заяви на проведення торгів).

5.6. Всі спори,  щодо можуть виникати з умов даного договору підлягають розгляду у порядку визначеному чинним законодавством.

5.7. Організатор торгів не несе відповідальності перед замовником та будь-якими іншими особами, у випадку протиправних /злочинних дій третіх осіб у відношенні веб-сайту, на якому проходять торги та за наслідки надання замовником неповної або недостовірної інформації про майно, порядок та умови його продажу (проведення аукціону).

5.8. Підписання Замовником протоколу про проведення електронних торгів (аукціону), є свідченням належного виконання Організатором своїх обов’язків і будь-які претензії Замовника в подальшому не приймаються.

6. Відповідальність сторін:

6.1. За невиконання, чи порушення виконання взятих на себе обов’язків, сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством, якщо інше не передбачено умовами даного договору.

7.Реквізити сторін:

Замовник

 Організатор

ДП « Львівська обласна дирекція з протипаводкового захисту »,

ЄДРПОУ - 36670377,

вул. Родини Крушельницьких, будинок 14, кімната 21, м. Львів, 79017

р/р 26009000028723, в АТ "Укрексімбанк",

МФО 322313

 

 

Ліквідатор___________Кобельник О. С.

 Директор ______________