Державні службовці Держводагентства вчилися комунікувати у конфлікті

опубліковано 23.11.2018 12:45

Сьогодні у Центрі підвищення кваліфікації працівників водного господарства фахівці Держводагентства разом з експертами у врегулюванні суперечок намагалися визначити: що таке конфлікт? чому ми потрапляємо в конфліктні ситуації? чи можливо конфліктувати “правильно”? як знайти вихід із конфлікту?

Спікери відкривали основні принципи та інструменти, які дозволять учасникам тренінгу почуватися набагато впевненіше у вирішенні конфліктних ситуацій в будь-якій сфері та допомагати іншим вирішувати їх конфлікти.

Так, тренерами було зазначено, що конфлікт у житті людини значно впливає на її працездатність, зокрема, у людини, яка перебуває у стані конфлікту, на 40% знижується ефективність праці.

Навчившись розв’язувати конфліктні ситуації, ми отримує досвід, впевненість у своїх силах і маємо більше шансів на кар’єрне зростання, ніж людина, яка весь час перебуває у конфлікті.

Під час тренінгу учасники мали змогу взяти участь у вправах, які дозволяють опанувати методику правильної комунікації під час конфлікту та як результат його врегулювання.

Підсумовуючи результати тренінгу, учасники поділилися своїми враженнями і подякували тренерам.

 

 

Більше фото на офіційній стрінці Держводагентства у Фейсбуці