ІНФОРМАЦІЯ про роботу із зверненнями громадян за перше півріччя 2022 року

опубліковано 04.08.2022 10:36

Протягом I півріччя 2022 року керівництвом Агентства здійснювався  особистий прийом громадян, який відбувався відповідно до затвердженого графіка. Однак внаслідок збройної агресії російської федерації на особистому прийомі до керівництва Агентства звернулося лише 2 особи. Під час особистого прийому громадян розглядалися питання щодо заробітної плати та працевлаштування, а також представлено пропозиції щодо розвитку зрошення на Інгулецькій зрошувальній системі.
 
Інформація про порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Держводагентстві є відкритою та доступною для широких верств населення. Її розміщено на офіційному вебсайті у рубриці «Громадська приймальня».
 
У I півріччі 2022 року до Агентства надійшло 77 звернень громадян, у тому числі 1 колективне. Всього звернувся 78 громадян.
 
Традиційно основна кількість звернень громадян, що надійшли до Агентства, стосувалась покращення екологічного стану водних об’єктів. Зокрема, у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо зниження рівня води у водосховищах.
 
По 59 зверненнях надано відповідні роз’яснення, 14 звернень за належністю надіслано на розгляд іншим органам виконавчої влади, 1 звернення вирішено позитивно, 3 знаходяться на розгляді у структурних підрозділах Агентства та будуть виконані у визначений законодавством термін.
 
За звітний період до Агентства не надходили звернення громадян, які  потребують соціального захисту та підтримки.
 
Фактів безпідставної передачі звернень громадян від Держводагентства іншим органам виконавчої влади, а також підприємствам, установам та організаціям, що належать до сфери його управління, не було.
 
Випадків відмови у задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не виявлено.
 
Робота зі зверненнями громадян у підпорядкованих Агентству організаціях проводилась на належному рівні. Відповідна інформація висвітлюється у рубриках «Звернення громадян» на вебсайтах водогосподарських організацій та є відкритою та доступною для широких верств  населення.