ДОВІДКА про роботі зі зверненнями громадян у Держводагентстві за I півріччя 2023 року

опубліковано 05.07.2023 14:18

На виконання Плану організації виконання положень Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» інформуємо.
 
Протягом I півріччя 2023 року керівництвом Агентства здійснювався  особистий прийом громадян, який відбувався відповідно до затвердженого графіка. Однак, внаслідок збройної агресії російської федерації на особистому прийомі до керівництва Агентства звернулася лише 1 особа. Під час особистого прийому громадян розглядалося питання щодо відновлення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Безіменної на території села Мирівка, Кагарлицького району Київської області.
 
Інформація про порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Держводагентстві є відкритою та доступною для широких верств населення. Її розміщено на офіційному вебсайті у рубриці «Громадська приймальня» https://davr.gov.ua/gromadska-prijmalnya.
 
У I півріччі 2023 року до Агентства надійшло 64 звернення громадян, у тому числі 3 колективних. Всього звернувся 81 громадянин.
 
Традиційно, переважна кількість звернень громадян, що надійшли до Агентства, стосувалась покращення екологічного стану водних об’єктів, укріплення берегів водойм, оренди ставків тощо.
 
По 47 зверненнях надано відповідні роз’яснення, 7 звернень за належністю надіслано на розгляд іншим органам виконавчої влади, 2 звернення вирішено позитивно, 7 знаходяться на розгляді у структурних підрозділах Агентства та будуть виконані у визначений законодавством термін, 1 звернення повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян».  
 
За звітний період до Агентства не надходили звернення громадян, які  потребують соціального захисту та підтримки.
 
Фактів безпідставної передачі звернень громадян від Держводагентства іншим органам виконавчої влади, а також підприємствам, установам та організаціям, що належать до сфери його управління, не було.
 
Випадків відмови у задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не виявлено.
 
Робота зі зверненнями громадян у підпорядкованих Агентству організаціях проводилась на належному рівні. Відповідна інформація висвітлюється у рубриках «Звернення громадян» на вебсайтах водогосподарських організацій та є відкритою загальною  та доступною.