опубліковано 29.07.2020 08:52
1. Статистичні дані щодо кількості звернень громадян, поданих на особистому прийомі та надісланих поштою, порівняно з показниками за попередній рік
|
2018 |
2019 |
від Адміністрації Президента України |
2 |
0 |
від Верховної Ради України |
3 |
0 |
від Кабінету Міністрів України |
8 |
2 |
від інших органів |
85 |
139 |
особистий прийом громадян |
15 |
15 |
безпосередньо від громадян |
75 |
128 |
всього |
188 |
284 |
із загальної кількості |
|
|
колективних |
23 |
31 |
повторних |
24 |
15 |
Як свідчать дані таблиці, кількість звернень громадян, які надійшли до Держводагентства протягом 2019 року, збільшилася на 96 порівняно з минулим 2018 роком. Це є ознакою активізації уваги громадян до питань екологічного спрямування та їх бажання бути обізнаними у питаннях охорони природи та надання послуг, зокрема, видачі дозволів на спецводокористування. Окрім того, збільшилась кількість звернень з житлово-побутових питань. Загальна кількість колективних звернень у 2019 році, порівняно з 2018 роком, збільшилась на 8, повторних зменшилась на 9 звернень.
Усього, з урахуванням колективних звернень, до Держводагентства у 2019 році звернулось 3302 громадянина (для порівняння у 2018 році ця цифра становила 4607 громадян).
2. Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян за звітний період
|
2018 |
2019 |
житлово-побутові (житлові, надання земельної ділянки під забудову, передача гуртожитку в комунальну власність) |
0 |
39 |
охорона природи (розчистка русел річок та каналів, облаштування захисних смуг, берегоукріплення, оренда земель водного фонду, дозволи на спецводокористування) |
116 |
179 |
кадрові (працевлаштування, призначання на посаду, відповідність займаній посаді, оплата праці, звільнення, підтвердження статусу учасника ЧАЕС, надання довідок для нарахування та перерахування пенсій) |
51 |
35 |
виробничі (недоліки в роботі, неправомірні дії керівників, інших посадових осіб, зловживання службовими обов’язками) |
35 |
10 |
трудові спори (адміністративне стягнення, порушення трудового законодавства) |
1 |
0 |
інші питання (матеріальна допомога, надання екологічної інформації, інше) |
3 |
4 |
3. Структура звернень за їх видами
|
2018 |
2019 |
заяви, клопотання |
169 |
243 |
пропозиції (зауваження) |
10 |
32 |
скарги |
9 |
9 |
4. Дані аналізу звернень за місцем проживання заявників
Регіон |
Роки |
|
2018 |
2019 |
|
Всього звернень |
188 |
284 |
Автономна Республіка Крим |
0 |
0 |
Вінницька область |
0 |
1 |
Волинська область |
4 |
0 |
Дніпропетровська область |
11 |
28 |
Донецька область |
4 |
1 |
Житомирська область |
2 |
12 |
Закарпатська область |
4 |
8 |
Запорізька область |
6 |
4 |
Івано-Франківська область |
6 |
9 |
місто Київ |
37 |
70 |
Київська область |
25 |
59 |
Кіровоградська область |
0 |
1 |
Луганська область |
0 |
0 |
Львівська область |
9 |
4 |
Миколаївська область |
4 |
8 |
Одеська область |
5 |
13 |
Полтавська область |
6 |
8 |
Рівненська область |
7 |
5 |
Сумська область |
2 |
2 |
Тернопільська область |
3 |
3 |
Харківська область |
25 |
19 |
Херсонська область |
7 |
3 |
Хмельницька область |
1 |
8 |
Черкаська область |
17 |
10 |
Чернівецька область |
1 |
4 |
Чернігівська область |
2 |
1 |