Аналітична річна доповідь про роботу зі зверненнями громадян у Державному агентстві водних ресурсів України у 2021 році

опубліковано 11.01.2022 07:45

1. Статистичні дані щодо кількості звернень громадян, поданих на особистому прийомі та надісланих поштою, порівняно з показниками за попередній рік

 
2020
2021
від Офісу Президента України
8
3
від Верховної Ради України
0
0
від Кабінету Міністрів України
6
6
від інших органів 
196
190
особистий  прийом громадян
14
13
безпосередньо від громадян
124
134
всього
348
346
із загальної кількості
 
 
колективних
27
19
повторних
13
14
 
Як свідчать дані таблиці, кількість звернень громадян, які надійшли до Держводагентства протягом 2021 року, зменшилась на 2 порівняно з минулим 2020 роком.
Всього з урахуванням колективних звернень, до Держводагентства у 2021 році звернулось 770 громадян.
14 із  повторних звернень стосувались виплати заробітної плати за минулі роки.
Причиною повторних звернень є одночасні звернення до Держводагентства та інших центральних органів виконавчої влади з одного і того ж питання, які пересилали за належністю на  розгляд до Агентства.
Окрім того, наявний постійний дописувач - громадян, практично щомісяця надсилає до Державного агентства водних ресурсів України  звернення з одного і того ж питання, яке по суті вже вирішено.
 
2. Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян за звітний період
 
2020
2021
житлово-побутові (житлові, надання земельної ділянки під забудову, передача гуртожитку в комунальну власність)
17
1
охорона природи (розчистка русел річок та каналів, облаштування захисних смуг, берегоукріплення, оренда земель водного фонду, дозволи на спецводокористування)
 
 
206

 

238
кадрові (працевлаштування, призначання на посаду,
відповідність займаній посаді, оплата праці, звільнення, підтвердження статусу учасника ЧАЕС, надання довідок для нарахування та перерахування пенсій)
52
10
 
виробничі (недоліки в роботі, неправомірні дії керівників, інших посадових осіб, зловживання службовими обов’язками)
64
92
 
трудові спори (адміністративне стягнення, порушення трудового законодавства)
0
0
 
інші питання (матеріальна допомога, надання екологічної інформації, інше)
9
5
 
3. Структура звернень за їх видами
 
2020
2021
заяви, клопотання
295
283
пропозиції (зауваження)
19
37
скарги
34
26
 
4. Дані аналізу звернень за місцем проживання заявників
Регіон
Роки
2020
2021
Всього звернень
348
346
Автономна Республіка Крим
0
0
Вінницька область
6
16
Волинська область
3
1
Дніпропетровська область
35
28
Донецька область
5
4
Житомирська область
5
6
Закарпатська область
14
1
Запорізька область            
13
15
Івано-Франківська область
5
8
місто Київ
58
89
Київська область
48
53
Кіровоградська область
5
6
Луганська область
6
1
Львівська область
17
19
Миколаївська область
20
21
Одеська область
23
10
Полтавська область
18
15
Рівненська область
4
2
Сумська область
6
4
Тернопільська область
0
2
Харківська область
18
8
Херсонська область
11
4
Хмельницька область
6
2
Черкаська область
17
19
Чернівецька область
3
9
Чернігівська область
2
3
Найактивнішими дописувачами у 2021 році були мешканці м. Київ та Київської області.
 Жодного звернення у 2021 році не надійшло з АР Крим. У решті регіонів відбулись незначні кількісні зміни.
 
5. Дані аналізу соціально-професійного стану заявників
Із загальної кількості отриманих Держводагентством звернень 46 надійшло від пенсіонерів, які звертались за довідками про заробітну плату та підтвердження стажу роботи.
13 звернень надійшло від працівників бюджетної сфери. Громадяни  порушували питання щодо надання доступу до річки, а також  відновлення притоки річки Куяльник до Куяльницького  лиману.
У 10  зверненнях підприємці порушували питання щодо очищення водойм.
10  звернень надійшло від державних службовців, які  порушували питання  щодо земельних ділянок.
12 звернень отримано від безробітних громадян щодо вирішення питання розчищення річки Інгулець.
255  заявників свій соціально-професійний статус не визначили.
У зверненнях порушувалися переважно питання щодо виділення коштів на реконструкцію очисних споруд, покращення стану водних об’єктів, укріплення берегів водойм, видачі дозволів на спецводокористування, оренди ставків та підтоплення житлових будинків.
 
6. Звернень Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України до Агентства протягом звітного періоду  не надходило.
 
7. У звітному періоді від ветеранів війни, інвалідів, осіб, що постраждали від аварії на ЧАЕС, а також  від багатодітних сімей звернень не надходило. Однак, надійшло 3 звернення від ветерана праці, у якому порушувалось питання щодо виплати заробітної плати за минулі роки. Зазначені 3 звернення не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».
 
8. Протягом звітного періоду усі звернення  розглядались в установлені строки. Позитивно вирішені 3 звернення, на 287 надано роз’яснення та необхідну інформацію, 47 надіслано на розгляд іншим органам виконавчої влади, 3 звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про
 
9. Особистий прийом громадян проводився керівництвом Держводагентства відповідно до наказу Міндовкілля від 06.04.2021 № 232 «Про внесення змін до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві водних ресурсів України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 квітня 2021 р. за № 244/36166.
Протягом 2021 року на особистий прийом до керівництва Держводагентства звернулося 13 громадян. Звернення стосувалися питань  співпраці (2), видачі дозволів на спецводокористування (1), оренди державного майна та ставків (4), екології та природних ресурсів (5), особистих питань (1).
З метою створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення на I поверсі адміністративної будівлі Держводагентства, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. В. Васильківська, 8, обладнано приміщення громадської приймальні.
Разом з тим, керівниками водогосподарських організацій на місцях також проводиться особистий прийом громадян, визначені відповідальні за організацію особистого прийому і ведення діловодства за зверненнями громадян, вживаються заходи щодо усунення недоліків і причин, які породжують скарги. Налагоджена взаємодія з органами державної влади та органами місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення питань, з якими звертаються громадяни. Керівники водогосподарських організацій здійснюють прийом громадян при виїзді до районних водогосподарських організацій та надають їм відповідні рекомендації щодо поліпшення зазначеної роботи.
 
10. Звернень громадян, у яких би йшлось про недоліки у роботі державної влади та органів місцевого самоврядування, до Агентства не надходило.
 
11. Фактів порушень посадовими особами апарату Агентства або керівниками водогосподарських організацій положень Закону України «Про звернення громадян» не виявлено.
 
12. Питання про роботу зі зверненнями громадян постійно розглядались на апаратних нарадах під головуванням керівництва Агентства при розгляді питання щодо виконавської дисципліни в апараті Агентства.
 
13. Керівництвом Держводагентства та керівниками структурних підрозділів апарату забезпечується постійний контроль за належною організацією роботи з розгляду звернень громадян, зокрема щодо розгляду звернень по суті та у встановлені строки.
 
14. Переважна більшість громадян у своїх зверненнях були занепокоєні екологічним станом водних об’єктів, порушували питання щодо виділення коштів на реконструкцію очисних споруд, укріплення берегів річок та видачу дозволів на спецводокористування.
 
15. Інформація про роботу зі зверненнями громадян, яка проводиться Агентством, постійно висвітлюється на офіційному вебсайті Держводагентства, та сайтах  водогосподарських організацій, у соціальній мережі «Фейсбук».